براي عزيزم


¤ نامه هايي به حجم بزرگ و نه سفيد ¤

نامه هایم را برایت ميفرستم.. نامه هایی از این سوی سرما...در دل كوهاي زاگرس ... این نامه ها هرچه که هستند سهم من اند از تو در این سوی تنهایی و تاریکی... (كپي برداري فقط با ذكر منبع: ورنه پيگرد در دادگاه الهي دارد)..¥¥¥¥¥¥

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی سال تحویل شد و من تمام دلتنگیهایم را به جای تو در آغوش می کشم چقدر جایت میان بازوانم خالیست نوروز مبارک پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک لحظه های هستی من از تو پر شدهست در تمام روز در تمام شب در تمام هفته در تمام ماه در تمام سالی که گذشت نازنین من نوروز مبارک لحظه ای که سال تحویل می شه تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه سال نو مبارک نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند کارگردانی است نوروز که می گوید نور ....صدا....حرکت و من برای به دست اوردنت همه نقشهایعالم را بازی می کند جشن است که نوروز به پا خاستهاست.شادی و سعادت جهان ان تو باد.از هر دو جهان فقط تو را می خواهم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:24 توسط كيانوش سليماني(فامي)| |


Power By: LoxBlog.Com